< Loppies <$BlogRSDUrl$>

zaterdag 20 januari 2007

Afgelopen donderdag kreeg ik een ingeving die mijn hele weekend overhoop zou gooien. Nietsvermoedend luisterde ik ’s morgens naar de radio en daar hoorde ik dat de Dolly Dots (ja, ik was vroeger een enorme fan) zouden optreden als verrassingsact bij de Vrienden van Amstel LIVE in Ahoy!

Snel surfte ik over het net om erachter te komen dat alle kaarten waren uitverkocht. Gelukkig is er ook nog zoiets als Marktplaats.nl. Vrijdagavond vond ik te kort dag, vor zaterdag waren er steeds maar enkele kaarten te koop en voor de zondag was er wel wat in de aanbieding. Helaas kreeg ik op alledrie de emails die ik stuurde, een reply waarin stond dat de kaarten al vergeven waren. Vrijdagavond bladerde ik nog eens digitaal naar Marktplaats en zag twee kaarten voor de eerste ring. Om half elf stonden ze op het net, om tien voor elf had ik de deal telefonisch gesloten!

Mooi, we hadden er zin in!

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?