< Loppies <$BlogRSDUrl$>

zondag 28 januari 2007

Pfff, het heeft wat bloed zweet en tranen gekost maar EINDELIJK heb ik ze: kaarten voor de Dolly Dots...

Afgelopen zaterdag zat ik al om 5 over 10 achter de PC om kaarten te bestellen. Met mij nog tienduizend anderen want de website bleef maar aangeven dat ik in een wachtrij stond. Net voor ik aan de beurt was drukte een zeker iemand op het kruisje rechtsboven in het scherm. En weg was mijn beurt. Toen ik eindelijk weer op de site terecht kon, drie kwartier later of zo, waren de goede kaarten al weg.

Ik ging maar douchen en 'in with anger, out with love' oefenen onder de douche.

Na twee uur kwam ik als herboren onder de douche vandaan, het debacle van de ochtend alweer ver achter me latend.

De laatste tijd ben ik goed bezig op sportgebied! Ook zaterdagavond was het raak. Met z'n vieren huurden we een bowlingbaan en de ballen vlogen je om de oren. Je zou er maar verslaafd aan raken! Ik denk trouwens dat we volgende week weer gaan ...

Op de terugweg hoorden we dat er een extra concert gepland werd, notabene een dag eerder. Thuis kroop ik snel achter de PC en ja hoor; de kaarten zijn binnen!!!

Het lijkt me zo leuk om in zo'n vol AHOY te staan met allemaal mensen die waarschijnlijk ook uit nostalgie kaarten hebben gekocht.

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?