< Loppies <$BlogRSDUrl$>

donderdag 18 januari 2007

Tadaa! klik

Het zal je maar gebeuren!

Wat een weertje vandaag hè? Ik zag de bui op de snelwegen al hangen en aangezien vandaag een rustige dag was op de zaak, besloot ik ietsiepietsie eerder weg te gaan. Ik nam anderhalf uur vrije tijd op en reed met een slakkengang richting huis. Wat een puinhoop onderweg. Vrachtwagens die echt bijna omvielen en ondanks een hele zware rechtervoet toch maar 80 km/u kunnen rijden vanwege de tegenwind. Het lijkt mist maar het was gewoon zware regenval.
Je zag haast geen Polo voor ogen.

Had ook wat last van 'wilde haren' en dat in combinatie met het hondenweer én mijn vroege vertrek van kantoor resulteerde dat in een bezoekje aan de kapper. Had namelijk niet het gevoel dat het daar storm zou lopen.

Eenmaal de straat inrijdend zag ik op diverse plekken gesneuvelde dakpannen liggen. Ook mijn dak had flink te lijden onder de wind maar op drie weggegleden pannen na (die ik gelukkig zelf terug kon leggen) had ik geen schade. Ik hou mijn hart vast voor de rest van de avond. Jullie ook sterkte allemaal!

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?