< Loppies <$BlogRSDUrl$>

woensdag 17 januari 2007

Wat ik nu weer heb!

Ik kom zojuist thuis en open nietsvermoedend mijn mailbox waarin de volgende mail zit:

Hoi Lopje,
Wat hoor ik nu toch allemaal weer?? hahaha, een jochie in de boeien laten slaan??
Staat morgen in ieder geval VET in de Televaag heb ik begrepen van iemand die ik goed ken daar en naar mij toe kwam met dit verhaal......
Wie was de captain?
Klein wereldje he??

Liefs, ...

En daaronder de mail die hij eerder had ontvangen:

Verhaal over dat jochie klopt als een bus. Hij is door Loppies met handboeien aan een stoel vastgebonden, waarna een ons bekende vlieger een prioriteitslanding op Schiphol heeft gemaakt. Het ventje is daarna door vier potige marechaussees uit de vliegtuig gesleurd, tegen de grond gewerkt en aangehouden. Hij woonde overigens op Vinkenslag in Maastricht. ;-) Morgen lees je alles.
Groet, ...

Ik was met stomheid geslagen en ging maar eens bellen met de persoon die mij mailde. Ik heb best wel rare dingen gedaan in mijn fulltime vliegcarriere maar een jochie (van 9!) in de boeien laten slaan ... nee, dat is me nog niet overkomen. En zeker niet omdat ik een uitstekend alibi had. Ik werkte gisteren gewoon op kantoor!

Gelukkig bleek meneer 2 gewoon verkeerd geïnformeerd en werd ik abusievelijk genoemd.

Pfoe! Hoe had ik dat anders weer moeten verklaren op mijn werk ...?

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?