< Loppies <$BlogRSDUrl$>

zaterdag 13 januari 2007

Wow, ik heb het weekend gehaald!

Wat een drukke week hebben we weer achter de kiezen, met als topdagen dinsdag en vrijdag. Hebben jullie ons trouwens nog in de krant gezien gisteren? We stonden er in met een paginagrote advertentie. Omdat we jarig waren. En wie jarig is, trakteert.

Aan het begin van de week legden we laatste hand aan de relatielijst. Gisteren werden er op zo'n 200 adressen dwars door Nederland, slagroomtaarten bezorgd. Na twee weken vakantie was dat een leuke 'inkomer'. Dinsdagavond ging de opdracht de deur uit...

Tussendoor ('s avonds) legde ik de laatste hand aan mijn schoolopdracht en donderdag kon die op de bus.

Donderdagavond ging ik weer ens sportief doen, samen met vriendin E -die werd overigens dezelfde dag ...tig- hadden we ons opgegeven voor seniorentennis. Beginnersniveau. En het was best grappig. We kregen privéles van zo'n piepjonge, strakke tennisleraar, zo één die nèt oud genoeg is om te stemmen. Op zich brachten we het er niet al te slecht vanaf. Eens kijken of dat luie vet nu wel wil werdwijnen ...

En op vrijdag stonden we dus lekker groot in een aantal dagbladen. Op de achterpagina. Maar ja, ook aan zo'n advertentie gaat nogal wat werk vooraf, dus dat hield onze afdeling ook lekker van de straat.

En nu is het weer even rustig. Tot nog toe hoor ik alleen maar positieve berichten dus dat is mooi. Geeft een hoop voldoening.

Volgende week ga ik lekker verder met mijn overige opdrachten en pas tegen het eind van de week verwacht ik weer een piek qua werkzaamheden!

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?