< Loppies <$BlogRSDUrl$>

donderdag 22 februari 2007

Och, ik vergeet helemaal te vertellen over mijn nichtjes, die waren hier een paar dagen geleden. Ik kreeg zelfs een tekening, is het niet ZOET!
Let vooral op mijn naam ...

Voor de vorm sla ik vanavond de tannis maar een keer over. Vriendin E. is vliegen en alleen is ook maar alleen. Bovendien heb ik nog steeds geen vervoer. De dagen zijn daardoor trouwens ook ineens een stuk langer. Zo moet ik drie kwartier eerder mijn bed uit om dan op de fiets naar het station te peddelen, een kaartjes trekken en rennend de trein halen. Of net niet en dan wacht je gewoon een half uur en denk je aan je warme bed. En dat die auto toch misschien zo slecht nog niet was. Als ie tenminste reed.

Ik ga maar weer slapen. Ben een beetje moe van al dat surfen naar auto's.

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?