< Loppies <$BlogRSDUrl$>

donderdag 1 februari 2007

Op het werk heb ik voor het eerst een hele rustige week achter de rug. Ik weet dat mijn baas meeleest dus waarschijnlijk zal dit ook mijn laatste rustige week zijn. En dat vind ik echt niet erg, een beetje hectiek vind ik juist heerlijk!

Vandaar ook dat ik weinig te melden heb ...

Anders dan een beetje sporten en studeren heb ik deze week niet gedaan. Ow ja,behalve dat ik nu aan de accupunctuur zit. En daar heb ik een aantal belangrijke lessen geleerd, twee om precies te zijn:

1) Tijdens de hele sessie is bewegen uit den boze.
2) Wanneer de naalden eenmaal zijn ingebracht dien je dus ook jeuk aan je neus te negeren.

Eigenlijk is er nog een derde punt. Zorg dat je een accupuncturist vindt die op de begane grond praktijk houdt. In geval van brand kun je altijd zelf de deur uit lopen.

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?