< Loppies <$BlogRSDUrl$>

maandag 19 februari 2007

Vandaag ben ik maar weer naar het zonnige zuiden afgereisd. Fuerte Ventura dit keer. Alleen maar om de kosten van de auto zo snel mogelijk te kunnen aflossen. Ook staat ie per vandaag op Marktplaats dus het is even afwachten. In een half jaar tijd heeft die auto me meer dan tweeduizend euro gekost. Ik ben er klaar mee.

Het was vrij makkelijk om in slaap te komen, ik was een beetje vergeten dat vliegen zo vermoeiend is. Zowel heen als terug was de machine afgeladen. Geen bijzondere dingen meegemaakt, beetje in de cockpit gehangen en wat acquisitie gedaan …

De co vertelde dat ie voorzitter was van een vereniging van eigenaren van een appartementencomplex in Zandvoort. Van dat complex moeten alle kozijnen vervangen worden en dat is best een grote klus. Zo;n 24 appartementen met ieder minimaal drie kozijnen. En, laten wij nou de perfecte houtsoort in huis hebben om die kozijnen van te kunnen fabriceren …ik gaf hem mijn kaartje. We waren beiden enthousiast.

Rustig vlogen we verder …

Op Fuerte Ventura stonden we naast een Transavia machine. Hij leek allemaal stickers op de romp te hebben. Ik kon helaas niet zien wat het moest voorstellen, we stonden net iets te ver van em af. .
Één gate om precies te zijn. De rest van de vlucht was gewoon gezellig. Zowel qua crew als bemanning.

En nu ga ik beginnen aan de eerste werkdag van de week …

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?