< Loppies <$BlogRSDUrl$>

maandag 5 maart 2007

Als reactie op mijn stukje van zondag ontving ik deze mail, geschreven door iemand die een jaar of vijftien heeft gevlogen en onlangs besloot zich te storten op het moederschap:

Wat jij schreef in je blogje maakt me weemoedig naar de tijd toen de mensen keurig gekleed aan boord stapten, zondagse goed aan, en net naar de kapper geweest. Kinderen spraken met 2 woorden.
Die tijd is voorbij, soms heb je er nog parels tussen, die beloonde ik altijd extra: ))


Zo zie je maar, het is niet altijd onzin wat ik schrijf.

Weet je wat zo grappig is aan het feit dat mannen en vrouwen echt van twee verschillende planeten komen? De manier waarop ze omgaan met de aankoop van een auto. Vriend P. had me dit ooit al verteld maar nu ben ik er eens extra op gaan letten en hij heeft gewoon gelijk.

Als je aan een man vertelt dat je een auto hebht gekocht vraagt hij gelijk naar de specificaties van het motorblok, welke opties erop zitten en of er lichtmetalen velgen onder zitten.

Vrouwen reageren héél anders. Het enige wat ze willen weten is welke kleur je nieuwste speeltje heeft...

(Morgen volgt het tweede gedeelte van de vlucht, ik moest dit gewoon even met jullie delen!)

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?