< Loppies <$BlogRSDUrl$>

dinsdag 20 maart 2007

En vandaag... Vandaag kwam ik erachter dat ik geheel onbedoeld Maatschappelijk Verantwoord heb Ondernomen.

Hoe?

Let op:

Een aantal weken geleden kreeg ik de opdracht om paraplu’s te bestellen voorzien van ons logo. Ons bouw-logo. Ik kreeg een aantal voorbeelden toegestuurd en gaf vervolgens akkoord. En toen kwamen ze binnen. Met ons bouwgroep-logo. In eerste instantie had ik nog niets door maar mijn chef natuurlijk wel. Ik kon wel door de grond zakken. Krijg je een keer een opdracht …

Anyway, het gevolg is dat de plu’s voor ons geheel onbruikbaar zijn. Dus worden ze naar een ver, warm land gestuurd zodat we de lokale inboorlingen kunnen voorzien van luxe zonneschermen.

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen dus.

En dat zouden meer bedrijven moeten doen!

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?