< Loppies <$BlogRSDUrl$>

donderdag 1 maart 2007

Gisteravond was het zover. De afgelopen dagen was ik druk bezig om een betaalbare, kleine diesel te vinden met niet overdreven veel kilometers op de teller en als het even kan een onderhoudshistorie en een verkoper die niet om de twee woorden 'weet je wel' roept.

Gisteravond dus. Ik had een goede kennis meegenomen die de auto op eventuele gebreken ging controleren. Voor we van huis gingen, hadden we een soort van afspraak gemaakt. We speelden 'good cop, bad cop.' Oftewel hij ging overal over 'zeiken' en ik vond alles wel meevallen enz.

De auto bleek voor de verandering geen schadeauto te zijn, alle stempels stonden in het boekje, de bonnen waren aanwezig en ik kreeg zelfs het nummer van de garage om te checken of alle bonnen echt waren. Ik ging overstag. We deden een soort van handjeklap en de deal was gesloten. Aanstaande zaterdag gaan we hem overschrijven!!!

(Spannend hè, oma!)

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?