< Loppies <$BlogRSDUrl$>

zaterdag 3 maart 2007

Gistermiddag, in een vlaag van baldadigheid en ongeveer tien minuten voor het signaal afliep dat het weekend officieel was begonnen, zette ik de volgende advertentie op marktplaats:

Groep: Contacten en Berichten
Rubriek: Contact kwijt en Opsporing
Gezocht: Aangeboden: Potentiele Erfgename van Fortuin
Prijs: TEAB

---
Bij deze wil ik mezelf graag aanbieden als mogelijke erfgename.

Voldoet u aan de volgende criteria, aarzel dan niet om contact
met me op te nemen. Een en ander natuurlijk geheel vrijblijvend maar ook
hier geldt: niet geschoten is altijd mis!

Let op, bent u zeer vermogend, op leeftijd en weet u niet wat u met uw geld moet doen als u onverhoopt moet verhuizen naar het hiernamaals?

Dan heb ik de oplossing: aarzel niet en benoem mij tot uw enige, wettelijke erfgename en ik verzeker u dat ik met veel liefde, plezier en respect uw geld zal uitgeven!

Ik hoor graag van u!
Gr Marjolein

---

Een half uur later kreeg ik een email van marktplaats. Ze hadden de advertentie verwijderd. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met mij. Ik twijfel nog of ik de geschillencommissie moet gaan inschakelen.

Dan nu weer even ander nieuws: Ik heb een 'nieuwe' auto! Hij rijdt heerlijk (dat deed die Polo eerst ook), ik hoor geen rare geluiden (dat had de Polo in het begin ook niet) en hij start nog steeds. Voorlopig even geen foto's, eerst zien of dit geen fiasco is. Geef me even een half jaar ...

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?