< Loppies <$BlogRSDUrl$>

vrijdag 2 maart 2007

Ik slaap best slecht de afgelopen paar nachten. Niet alleen vanwege de trein hoor, gewoon, omdat ik een beetje ongeduldig ben. Kwou dat het al zaterdag was en ik met mijn nieuwe speeltje aan de slag kon ...

Over de NS gesproken. Ben blij dat vandaag (hopelijk?) de laatste keer was. In slecht 7 dagen weet je weer waarom de NS niets voor mij is. Ok, op zich mag ik niet klagen, ik had maar twee keer vertraging (half uur ...), slechts vier keer een luid telefonerende puber binnen een straal van twee meter in de trein ("nee, jij moet eerst ophangen" "nee, ik hang niet op hoor *giechel*, ja jij eerst" en "Vanavond ga ik weer scheren hoor want ik heb Frank de hele week niet gezien dus ..."), één medereiziger die tegenover me zat, las een boek getiteld 'Mijn baas is een klootzak'. Ik heb er niet naar durven vragen. Ze had roodomrande ogen.

Wat nog meer?
Oh ja, passagiers die kaas-uien-ham-kaas-bolognaise-stink chips aten. Zelfs om kwart over zeven in de ochtend. Enkele malen een passagier die het nodig vond om stiekem wat lichaamsgassen te laten ontsnappen en voor de verdere rest had ik niets te klagen ...

Dus.

Vanavond ga ik lekker de kroeg in, dan duurt de nacht wat korter. Ik heb zin in morgen!

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?