< Loppies <$BlogRSDUrl$>

zaterdag 17 maart 2007

Ik vergeet helemaal te vertellen over mijn afspraak van afgelopen vrijdag. Via één loglezer werd ik attent gemaakt op een vacature. Of dat niet iets voor mij was? Ondanks mijn twee banen kan het nooit kwaad om een gesprek aan te gaan om te zien of het misschien iets voor me is.

Ik trok mijn nette kleren aan en ging op gesprek. Om vervolgens een kwartier te laat te komen. Vrijdagmiddagfiles. Gelukkig was mijn gesprekspartner nog niet gevlogen. In het kort komt het er op neer dat ik (gast)colleges moet gaan geven voor leerlingen die graag de luchtvaart in willen en daarvoor zochten ze iemand die uit de praktijk komt/kwam. Helemaal leuk dus. Na anderhalf uur praten hebben we besloten om binnenkort te beginnen met de eerste les. Ik ga al het lesmateriaal maar vast doornemen. We gaan dan zien of het klikt tussen de leerlingen en mij en natuurlijk ook voor mij om te kijken of ik dit wel kan. En of ik dit kan combineren met mijn huidige baan/banen.

Heb er zin in!

PS Ik heb crewco gisteren gebeld en ik kreeg te horen dat ik teruggebeld zou worden. Vandaag ook maar weer gebeld en nog steeds niets gehoord. Toch raar, eerst zitten ze omhoog en dan laten ze je zitten.

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?