< Loppies <$BlogRSDUrl$>

donderdag 15 maart 2007

Toch maar even naar de garage.

Het bleek niets te zijn. In eerste instantie dan hè? Beetje siliconenspray er op en het gepiep zou weg moeten zijn.

In tweede instantie bleek het toch wat anders. Na de siliconenspray was het gepiep niet weg dus werd de auto op de brug gezet. En toen bleek een spanrol versleten.

Ik ga mijn portemonnee maar vast zoeken ...

(en vragen of ik van het weekend kan gaan afbetalen ...eeh, ik bedoel natuurlijk vliegen!)

Update 20:49 uur
Tot half zeven zat ik bij de garage. Eerst was de verkeerde spanrol besteld en ook de twee keer werd de verkeerde spanrol geleverd. Toch maar er onder gezet, ik kan nu even geen trein meer zien. Morgen gaan ze verder. Ik hoef -nog- niet te betalen. Morgen neem ik mijn credit card maar mee.

Dit filpje kreeg ik vandaag een paar keer toegestuurd. En alleen al daarom verdient ie een plaatsje op dit log. Klik maar!

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?