< Loppies <$BlogRSDUrl$>

vrijdag 16 maart 2007

Vandaag bracht ik mijn auto maar weer naar de garage. Ik had nog een afspraak later in de middag waardoor ik persé mijn auto om half twee weer terug moest hebben. Mijn monteur zou pas om elf uur arriveren.

Tegen twaalven belde ik maar weer eens; hij was onderweg.

Tegen kwart voor één nog maar eens gebeld; hij was er mee bezig.

Om half twee stond ik in de garage. Om een lang verhaal kort te maken, de spanrol was nergens op voorraad. Niet bij de dealer en niet bij hun leverancier. 'Mijn monteur' was zelfs op de sloop geweest maar kreeg het onderdeel ook daar niet te pakken. Toch was mijn auto gerepareerd. Omdat de niet passende spanrol van de avond ervoor er niet meer uitzag als nieuw, moest ik er de helft voor betalen en natuurlijk de kosten voor de goede spanrol. Ik was honderd euro lichter maar kan maandag pas terug om de rol te laten spannen, daar hadden ze namelijk nog geen tijd voor gehad.

Donderdag kreeg ik een email van crewco: in verband met extra productie op zondag hadden ze vluchten te vergeven aan freelancers. Ik ging gelijk maar bellen en kreeg te horen dat ze me op de lijst zouden zetten.

Ik voelde me een klein beetje genaaid door de garage, snapte het verhaal niet helemaal. Als ik maandag terug ga, wil ik het onderdeel zien wat ze hebben verwijderd. Ook wil ik weten waarom ik de helft moet betalen voor een onderdeel die ze strax weer doorverkopen voor het volle pond, lijkt me niet echt netjes.

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?