< Loppies <$BlogRSDUrl$>

dinsdag 10 april 2007

Inmiddels gaat alles weer z'n gangetje. We pikken de draad weer op en ook zit de eerste werkdag er weer op. Toen ik zojuist thuiskwam viel ik accuut van mijn deurmat. In de brievenbus stak namelijk een envelop van een onbekende afzender. Ik maakte de envelop open en er bleek een brief in te zitten van mijn juffrouw van de tweede klas lagere school!

Ze had de overlijdensadvertentie van nene gelezen in de krant en ze kon zich me nog herinneren van zo'n (ahum) jaar geleden. Tis toch wat? Ik was even helemaal van de leg.

Ik ga haar ook zeker terugschrijven. Misschien ga ik nog wel een bloemetje brengen. Ze herinnerde zich nog hoe close wij waren met onze Molukse opa en oma. En dat mijn oma weleens Indische hapjes voor haar maakte vroeger. Oude tijden herleven weer ...

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?