< Loppies <$BlogRSDUrl$>

dinsdag 1 mei 2007

Het spijt me vreselijk maar ik zit in een soort van 'saaie fase'. Ondanks verwoede pogingen om afgelopen weekend te mogen vliegen, is het er niet van gekomen. In plaats van freelancers is er een Scandinavisch vliegtuig inclusief bemanning ingehuurd dus voorlopig is het rustig. Wel jammer, ik had wel zin in een vluchtje!

Zaterdag belde crewco niet, zondag dus ook niet en toen ben ik maar naar Eindhoven gegaan. Vriendin E. was er op stop en vriendin A. stond in een bierbar-op-wielen. En PSV was landskampioen geworden dus qua sfeer was het allemaal zwaar ok. Op de valreep werd me gevraagd of ik Koninginnedag zin had om bier te tappen. Weet je, zo'n collectieve vrije dag geef je toch altijd meer geld uit dan je wilt. Bovendien was alcohol voor mij geen optie: ik moest terug naar de bewoonde wereld rijden...

(Met een auto die al tien dagen zonder problemen rijdt!)

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?