< Loppies <$BlogRSDUrl$>

vrijdag 1 juni 2007

Auto deel 4 (en 5 en 6 en 7 en 8)
Al een tijdlang maakt mijn auto rare geluiden. Iets met een spanrol (niet degene die onlangs vervangen is, nee, natuurlijk een andere). Ook trapte ik de laatste tijd vaak door mijn koppeling heen. Best lastig. Hij blijft dan in de versnelling hangen en het koppelingspedaal zit muurvast in de onderste positie. Maar, met mijn voet kon ik hem omhoog halen en dan reed hij weer. Oh ja, en de remmen piepen. En hij moet weer een grote beurt hebben. Met angst en beven (en al mijn vakantiegeld) ga ik hem zodadelijk wegbrengen…

Update 15:30 uur
Ik ontving zojuist bericht van de garage. Ik hoef maar de helft van mijn vakantiegeld weg te brengen. Maar ja, dan rijdt ie tenminste weer. Even met crewco bellen zodadelijk, misschien mag ik morgen wel vliegen.

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?