< Loppies <$BlogRSDUrl$>

donderdag 7 juni 2007

Wat leuk om weer leuk gevonden te worden! Ik ben blij dat er toch nog lezers zijn overgebleven na al die dagen radiostilte!

Internet heb ik thuis overigens nog steeds niet. Ik ben van het ene Orange kastje naar de andere Orange muur gestuurd en na twee weken onafgebroken iedere dag met ze aan de telefoon te hebben gezeten, de ene na de andere loze belofte aangehoord te hebben en een blauwpaars hoofd van ergernis te hebben gekregen, heb ik de stekker eruit getrokken. Voor mij geen Orange meer. Ik dacht dat ik het toppunt al gehad had met KPN Internet Plus bellen vorig jaar, geloof me, Orange is NOG erger.

Nu heb ik een nieuwe aanvraag ingediend bij Tele 2. Vooralsnog gaat alles voorspoedig. Maar de oplevering geschied pas over een week of drie, voor het schrijven van mijn log ben ik dus afhankelijk van vrienden met computers. En héél soms een minuutje of twee op mijn werk.

Dan nog even deel 8-en-een-half van mijn auto …

Na een weekend zonder problemen en/of rare geluiden te hebben rondgereden in mijn Peugeot 737, merkte ik maandag dat mijn koppeling (wederom) raar deed. Ik had erg veel speling en als ik hem omhoog liet komen, bleef ie halverwege kleven. Dus ben ik gisterochtend maar weer terug gegaan naar mijn ‘mannetje met garage’. Na tien minuten stond ik weer buiten. De koppeling stond verkeerd afgesteld, het kostte me niets, op de rit naar hem, na. *Oef*

En toen ging ik weer aan het werk. Eerst even foto’s maken op een bouwplaats waar men het hoogste punt aan het bereiken was en toen door naar Hoorn. En vlak voor de Coentunnel stond het ineens muurvast. Op de radio hoorde ik dat er geen files waren. Maar goed, je moet niet alles geloven wat de mensen zeggen. Ik stond hartstikke stil en met mij een hele hoop anderen. Zoals deze meneer, hij zag het niet meer zitten…

En ineens, na een minuut of twintig, konden we weer verder. En wat de file veroorzaakt had? Ik heb geen idee, zowel voor, in als na de tunnel was er niets bijzonders te zien.

Zo, ik ga weer even verder met werken (geintje S.! Ik was al hard aan het werk!).

Het is alweer bijna weekend …

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?