< Loppies <$BlogRSDUrl$>

dinsdag 1 juni 2004

Afgelopen nacht heb ik doorgebracht met drie andere vrouwen in één bed. Het klinkt wel spannender dan het is, twee ervan waren onder de 6 en de ander was mijn zusje. Ik geloof dat ik meer gevaar liep tijdens deze nachtrust dan op enig moment zaterdagnacht. Steeds werd ik gewekt door, dan weer een elleboog in mijn oog, een voet in mijn maag, twee armpjes om mijn nek die langzaam mijn luchtpijp dichtknepen. Ik was nog moeier toen mijn nichtjes wakker werden om 7 uur in de ochtend dan op het moment dat ik naar bed ging. Het feit dat mijn zusje en ik tot 3 uur hebben liggen kletsen helpt ook niet echt...

Mijn jongste nichtje is 4 en héél erg blond.

Een voorbeeld?

Er valt een kussen uit bed en haar moeder vraagt of ze dat even wil oprapen. Ze klautert uit bed, je hoort even niets en dan zegt ze; ,,Ik zie het niet''. Zusje; ,,Het kussen ligt op de grond, kijk maar''. ,,Ik zie het echt niet hoor''. Ik draai me om en zie dat mijn nichtje bovenop het kussen zit en intussen om zich heen kijkt om het kussen te zoeken...
Ach, soms zoekt ze ook haar schoenen terwijl die allang aan haar voeten zitten.

Ze is verder wel heel lief hoor!

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?