< Loppies <$BlogRSDUrl$>

woensdag 30 juni 2004

Alweer terug! Vanmorgen om 3.30 was ik al op Schiphol om me te melden voor (wederom) een voetbalvluchtje naar Portugal. Vandaag was de bestemming Lissabon. Helaas gewoon een heen-en-weertje, doordat de produktie nu toegenomen is vanwege de beginnende zomervakanties was er helaas geen ruimte om de kist de hele dag daar te laten staan. Nou ja, dit was ook weer leuk, we hebben in ieder geval blije mensen weggebracht! Hier zie je ze bij het uitstappen op LIS.
Gelukkig was de homebound flight leeg, want oh, oh, wat was ik moe zeg! Het 'Borrelen bij van Stoffelen' duurde toch iets langer dan ik van te voren gepland had...
Tsja; 'savonds een dame, 'smorgens een stewardess! Van de vlucht naar huis heb ik niet heel veel meegekregen, deze foto is genomen net na take off.
Vervolgens zocht ik wat kussentjes en dekentjes op, een lege rij stoelen en nog voor we de kruishoogte bereikten sliep ik. Vandaag dus niet ge-aisle-board! En nu heb ik eindelijk weer eens weekend, dit was met recht een pittige werkweek!

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?