< Loppies <$BlogRSDUrl$>

donderdag 3 juni 2004

De werkweek is weer begonnen, op een rustige manier. Eventjes naar BCN heen en weer. Het was weer een apart vluchtje, wat de passagiers betreft dan. Ik ben voor het eerst herkend door een log-lezer! De passagiere in kwestie kwam aan boord, keek me aan, keek nog eens naar mijn naambordje en stamelde:,, Ik ken jou, ik lees je log!''.
Tijdens de vlucht nog even met haar en haar vriend gesproken, mijn log was haar aangeraden door een wederzijdse vriend...

Niet veel later werd ik aangesproken door een oudere heer op de tweede rij, hij vond het jammer dat we de flight safety demo niet meer handmatig deden, ik maakte volgens hem altijd van die leuke grapjes. Ik vroeg of hij dan al eerder bij mij aan boord had gezeten . ,,Wat denk je'', zegt ie ,,al 6 keer!'' Ik heb em beloofd dat de eerstvolgende keer wanneer hij weer bij mij aan boord komt, ik het Transavia Showballet weer een voorstelling zal laten opvoeren!
De vlucht terug was rustig, geen bekenden, veel slapers en geen gezeur!

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?