< Loppies <$BlogRSDUrl$>

dinsdag 29 juni 2004

Enige tijd geleden had ik een ontmoeting met loglezer R. op Rotterdam. Hij was zo lief een bosje bloemen mee te nemen...

Ook had hij me verteld dat hij op 28 juni met vlucht HV5061 vanaf Girona naar Rotterdam zou vliegen... dus die had ik aangevraagd en gekregen. Samen met zijn vriendin kwam hij aan boord. Ook vloog er nog een passagiere mee die ik toevallig een paar weken geleden aan boord had op een vlucht vanuit Bergamo. Wat een toeval weer! De vluchten verliepen zowel heen als terug vlekkeloos. Rustige mensen, aardige collega's en goed weer onderweg!

Zelfs op Rotterdam scheen het zonnetje! Helemaal voor loglezer R., bij terugkomst op Rotterdam hadden de vrienden van R. hem verrast door een bosje bloemen voor hem mee te nemen...

Vanavond is de kick off van 'Borrelen in van Stoffelen', komen jullie ook? Ik heb morgenochtend een vroege supportersvlucht naar Lissabon dus ik kan het niet al te laat maken maar ik ga zeker een kijkje nemen om te zien of het (enigszins) succesvol is...

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?