< Loppies <$BlogRSDUrl$>

dinsdag 22 juni 2004

Ik ben net gebeld door 'het werk', er is namelijk een kleine verandering opgetreden in mijn schema. In plaats van morgenavond alleen maar supporters op te gaan halen in Oporto, heb ik nu een dagstopje gekregen!
Voor degenen die niet vliegen; morgenochtend héél vroeg melden en met een vol vliegtuig naar Oporto. Het vliegtuig blijft de hele dag staan op de luchthaven aldaar, de crew blijft dus ook! Alleen niet op de luchthaven, wij zijn vrij om te gaan en staan waar we willen als we maar op tijd terug zijn voor de retourvlucht! Dat betekent dat, wanneer wij kaarten kunnen bemachtigen, we eventueel ook de wedstrijd zouden kunnen gaan zien... en na afloop van de wedstrijd gaan we met dezelfde passagiers weer huiswaarts!

Ik beloof jullie dat ik in ieder geval wat foto's online zal gaan zetten...

Het zal wel warm zijn daar...zelfs Barend en van Dorp hebben een kleurtje gekregen! Ik ga even op zoek naar mijn oranje bikini...

Update 20.30
Kijk nou waar ik tegenaan surfte op Marktplaats!

Eens zien of ik deze arme jongen uit de brand kan helpen...

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?