< Loppies <$BlogRSDUrl$>

donderdag 10 juni 2004

Ik denk dat mijn woord van de dag 'SPIERPIJN' is. Het wakeboarden gisteravond was weer super! De laatste keer dat ik op het water stond was ergens in september 2003, sommige spieren wisten niet eens meer dat ze bestonden! Vanaf gisteren gaan we iedere week met een clubje boardende dames de Loosdrechtse plassen onveilig maken dus wees gewaarschuwd! De backroll's, rely's en 360's zijn niet van de lucht... Niet dat ik dat alles kan hoor, maar ik kijk er erg graag naar...
Met veel pijn en moeite ben ik de afgelopen nacht doorgekomen, mijn schouders zitten vast, mijn knieƫn doen pijn, mijn handpalmen zijn ietwat rood. Op mijn leeftijd moet je eigenlijk ook niet meer pretenderen 18 te zijn. 25 is jong genoeg!
Bijgevoegd wat foto's...

PS Die grote foto is weer doorgestuurd naar vriendin Helga, van RTL Weer. Zelf moet ik zodadelijk naar Fuerte Ventura dus kan ik niet kijken of ie t weerbericht haalt, maar mocht ie weer getoond worden, sturen jullie me dan een berichtje?

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?