< Loppies <$BlogRSDUrl$>

vrijdag 25 juni 2004

Ik geloof dat ik mijn relatie met 'vriendin' Helga van Leur nog maar eens moet gaan bezien. Ondanks dat ze de volgende foto heeft laten zijn tijdens het RTL Weer van half acht, heeft ze opnieuw mijn naam verkeerd gespeld. Ok, ik was inderdaad wel in 'mijn noppies' maar toch...


Gistermiddag ging bij mij het licht alweer om 18.00 uur uit en daardoor heb ik de bewuste uitzending niet gezien. Echter, om middernacht ging mijn licht, ongevraagd, weer aan! En daarna kon ik niet meer slapen, ik heb liggen draaien en woelen maar de slaap wilde maar niet komen. Om 2.30 uur toch maar opgestaan, boterhammen gesmeerd, koffie gedronken, douchen aankleden en op naar Kreta!

Ik moest me melden om 4.30 uur...voor de oplettenden; zo'n 24 uur eerder was ik geland van een dagstopje Oporto dus ik moest twee keer slapen in 24 uur. Ik kan je vertellen dat dat best moeilijk is! Op de vlucht stond nog een collega die eenzelfde soort Oporto-vlucht had gedaan als ik alleen was zij pas om 6.30 geland op Schiphol. Zij had dus maar 22 uur om twee keer te slapen. Ach, we moeten niet zeuren... we hebben een superdag gehad en dat hebben we nog uitvoerig herbeleefd op de vlucht van vandaag! En ja, we waren behoorlijk brak op de vlucht heen en nog brakker op de vlucht terug... Waar Red Bull al niet goed voor is!

Onderweg nog een foto gemaakt van het meer van Petak in Bosniƫ Herzegovina. Ik heb em doorgestuurd naar Helga met het UITDRUKKELIJKE verzoek mijn naam correct te spellen... maar misschien is ze nu wel boos en boycot ze me...


Udate 17.34 uur
Het is weer 'aan' met Helga, zie hier onze briefwisseling per email:

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Marjolein
Verzonden: vr 25-06-04 17:08
Aan: EditieNLweerfoto
Onderwerp: Foto voor het weer van Helga!

Beste Helga,

Nu al voor de TWEEDE keer heb je mijn naam verkeerd overgenomen... Dat kan toch geen toeval zijn? Ik was wel 'in mijn Noppies' maar mijn naam is LOPPIES!

Bij deze een nieuwe foto die ik vanochtend genomen heb onderweg naar Kreta. Het is het meer van Petak en dat ligt in Bosniƫ Herzegovina.

Groet,
MARJOLEIN LOPPIES
www.loppies.blogspot.com

Dus, even voor de zekerheid, het is Loppies, met de L van Lodewijk.....

Alvast dank....


-----Original Message-----
From: Editie.nl.Weerfoto
Sent: vrijdag 25 juni 2004 17:26
To: 'Marjolein'
Subject: RE: Foto voor het weer van Helga!

OHOHOHOH, wat erg! En ik heb er nog zo opgelet!!!! Hoe kan ik het ooit weer goedmaken?
Het moet door de haast mis zijn gegaan, want ik weet inmiddels echt dat het Loppies is (hoewel ik soms ook ga twijfelen omdat er ooit zo de nadruk is opgelegd... ken je dat?).
Hoe heb ik het kunnen doen.... Ik bied mijn nederige excuses aan (op mijn blote knietjes). Drie keer zal wel scheepsrecht zijn, daar ik ga daar heeeeeeel lang over doen, OK?

Groetjes, Helga

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?