< Loppies <$BlogRSDUrl$>

donderdag 17 juni 2004

Ik heb een serieuze bijbaan erbij. Of ik het druk heb? Valt wel mee hoor, nu heb ik nog vakantie... en daarna zien we wel weer!

Sinds een paar dagen help ik B. met haar nieuwe tijdschrift LEV. Een magazine voor en door vrouwen met LEF. Ik voelde me wel aangesproken. Gisteren heb ik de spits afgebeten en mijn eerste interview afgenomen met vriendinnetje en topsportster D. de H. te L. Wie????
Ik heb zwijgplicht en kan dus haar naam niet prijsgeven, anders koopt niemand het blad strax! Ze is in ieder geval blond en wakeboard op wereldniveau...

Op zich gaat schrijven me altijd wel makkelijk af, maar ja, dat komt natuurlijk ook omdat ik de eindredactie doe over mijn eigen posts. Het is wel raar om ineens beoordeeld te worden door een ander op bijvoorbeeld je schrijfstijl, woordkeuze etc. Het is een beetje vergelijkbaar met het gevoel wat ik had als ik een opstel had geschreven op de middelbare school en je hoopte op een goed cijfer.

Ik hoop maar dat ze tevreden is want ik heb nog wat leuke interviews en onderwerpen op de plank liggen. Duimen jullie mee?

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?