< Loppies <$BlogRSDUrl$>

zondag 6 juni 2004

Ik kan het toch niet laten. Eigenlijk had ik mijzelf beloofd om pas later vandaag een stukje te schrijven over de afgelopen vlucht maar ja, ik ben nogal onbetrouwbaar als het gaat om afspraken met mijn eigen persoontje. Op schema stond een vlucht naar Berlijn Schönefeld (SXF), via Rotterdam. Een beetje via een omweg als je het mij vraagt, volgens mj is het veel sneller om rechtstreeks vanaf Amsterdam naar SXF te vliegen dan eerst een crew aan te laten melden op AMS om vervolgens met de taxi naar Rotterdam te gaan, dan heen en weer naar SXF en dan weer met de taxi naar AMS. Maar er werken op kantoor mensen met meer verstand van dit soort zaken dan ik dus er zal wel een goede reden voor zijn...
Op RTM een loglezer ontmoet, R. Zo lief, hij had zelfs een bosje bloemen meegenomen!

*ZUCHT*

Vanmiddag keek ik in de spiegel en ik zag dat ik best wel wallen onder mijn ogen had. Het schijnt dat als je boven de, pak em beet, 20 bent, je lichaam het niet altijd even makkelijk heeft met herstellen wanneer je een nachtje doorhaalt. Of meer dan één nachtje... Ik heb gehoord dat het helpt om Sperti op je wallen te smeren maar altijd als ik aan een crewlid vraag of iemand dit bij zich heeft krijg ik een verbaasde blik te zien en 'nee' te horen. Zelf vergeet ik het namelijk altijd te kopen. Of hoort het Sperti verhaal thuis in de wereld van Broodje Aap, zoals het verhaal dat mannen die kaal worden, vogelpoep op hun hoofd moeten smeren omdat dit de haargroei stimuleert?

Zowel heen als terug hadden we een BN-er aan boord, beiden in de categorie Kartbanen. Heen zat Michael Bleekemolen aan boord en terug Tom Coronel. De laatste was best wel zo'n wannabe-ken-je-me-echt-niet-BN-er. Uit angst niet herkend te worden doet zo iemand van alles om op te vallen. "Zeg schoonheid, heb je misschien een krantje voor me..." wink, wink... (*BRAAK*)
"Nee meneer Coronel, wij hebben al jááááren geen kranten meer aan boord...u vliegt zeker niet zo vaak?"
*Prodent smile*
En dit was onderweg naar Amsterdam, in de verte zagen we de zon verdwijnen...

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?