< Loppies <$BlogRSDUrl$>

maandag 14 juni 2004

Op 13 mei schreef ik het volgende: “Ik heb nog een leuk plannetje in mijn hoofd wat ik binnenkort ga bespreken met een kroegbaas. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte van dit alles... meer kan en mag ik er van mezelf nog niet over kwijt!”.
Inmiddels is het zover, de afspraken zijn gemaakt en de datum is geprikt...
Waar ik het over heb? Klik maar...
En natuurlijk mogen jullie ook allemaal komen!

Ksta alleen zelf stand by op die avond... even bellen met crewco t.z.t.

Bedankt voor jullie overweldigende reacties naar aanleiding van het heengaan van één van mijn goudvissen. Het is fijn om te weten dat er mensen oprecht met je meeleven!
Ik heb vandaag een nieuwe goudvis gekocht, en speciaal voor jullie op de foto gezet!
PS De nieuwste is die met die witte buik...

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?