< Loppies <$BlogRSDUrl$>

dinsdag 8 juni 2004

Vandaag was het 31 graden... en ik was vrij!

Gisteren al de hele dag op het strand gelegen en vandaag heb ik de hele dag geoefend met het alleenstaande moederschap. Ik had een kind geleend van één van mijn zusjes, 3 jaar oud en ben daarmee gaan zwemmen en zonnebaden. Even kijken of ik er al klaar voor ben...

Laat ik voorop stellen dat we het heel erg gezellig gehad hebben samen maar ik zie nog niet hoe ik het ouderschap zou moeten combineren met onder meer mijn werk in de lucht, achter de bar en en al mijn andere drukke bezigheden. Insmeren met factor 20, waterschoentjes aan, zwembroekje aan en dan; "Tante Lein, ik moet plassen..." "Ehhhh, ga maar in het water plassen" "Ok, broek uit.........KLAAR! Tante Lein ik ben klaaaaar!". Kun je je de blikken voorstellen van alle andere mensen daar op het strandje? We zijn niet zo heel erg lang daarna maar weg gegaan...

Je moet ogen in je achterhoofd hebben want zo'n kleintje blijkt, ondanks haar zwembandjes, toch niet geheel alleen het diepe in te kunnen. Al wilde ze het wel heel graag. En ik moest mijn zusje op voorhand beloven dat ik haar in één stuk weer terug zou brengen! Dat is gelukt, ze ligt nu lekker te slapen en wordt de eerst paar uur niet meer wakker. Ik neem een wijntje op de goede afloop, en taart...

Mijn moeder is namelijk jarig en dat gaan we uiteraard vieren vanavond!
Proficiat mams!

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?