< Loppies <$BlogRSDUrl$>

maandag 28 juni 2004

Zondag mocht ik de hele dag bijkomen van de vluchten naar Egypte. Ik had het nodig ook! Wat kun je je suf en moe voelen zo’n hele dag lang. Je hoofd wil wel maar je lijf niet. Het is ook wel een pittige werkweek, 8 dagen lang. Weliswaar met twee bijkomdagen (niet indeelbaar) maar toch... De zomer is weer begonnen!
Aan het einde van de middag van ik dusdanig ‘hersteld’ dat we besloten naar Beachbop te gaan op het Bloemendaalse strand. Heerlijk op de fiets, dan heb je ook geen last van alcoholcontroles op de weg terug! Het zonnetje begon ook alweer te schijnen...

Ik ga me maar weer eens aankleden en opmaken. Zodadelijk staat er een taxi Rotterdam-Girona-Rotterdam, taxi Amsterdam op schema.

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?